  • Data: 2024-06-01 01:02:03
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-05-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Prawda... Ale to tłumaczenie że skoro mnie nie złapią to wolno... Słabe
    > w wykonaniu policjantów bo w drugą stronę działa to tak że wolno
    > pierdonąć policjanta cegłą w czerep, tylko trzeba tak żeby cię nie złapali.
    >
    > Generalnie słabo jak policja zachowuje się jak przestępcy, bo ich nie skażą.

    Prawda, ale zawsze jakiś margines zaufania jest konieczny, a sprawy
    zachowania MZ powinny być załatwiane na poziomie przełożonych, a nie SN.
    Jak się uprze to powód się znajdzie, szczególnie jeśli statystyki nie
    działają na jego niekorzyść.
    Obywatel nie powinien być od wychowywania policji. Jest to dosyć MZ
    absurdalne podejście. Jeśli jest to konieczne to coś jest bardzo nie tak
    i rzecz tym bardziej wymaga interwencji na innym, instytucjonalnym
    poziomie. Klasycznym przykładem była sytuacja za rządów pisu.

    --
    Marcin