  • Data: 2024-06-01 00:50:05
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-05-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Żeby nie musieć pamiętać to w kapowniku powinno być:P
    >
    > Powodzenia w leceniu w chuja z sędzią:P

    Powie, że przeglądał jakiś czas temu zdjęcia poszukiwanych, co przecież
    jest pewnie i w obowiązku, i gość wydał mu się podobny do kogoś na tym
    zdjęciu. Nie pamięta konkretnie do kogo, bo zdjęć było sporo, no ale co
    miał zrobić? Powiedzieć, pan tu na moment zaczeka, ja podskoczę do
    jednostki i sprawdzę, do kogo wydaje mi się pan podobny a potem pana
    wylegitymuję? :)

    --
    Marcin