  • Data: 2010-10-09 21:52:38
    Temat: Re: Zatrzymanie?
    Od: "PapoSmurf" <łofczybober@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    >>> Nic. To problem policjanta, a nie Twój.
    >> a jaki niby będzie miał problem?:O)
    >
    > Brak rzeczonego protokołu po prostu.

    hm... a kto będzie go od niego wymagał, bo pszeciesz nie ja?:O)
    i co mu za to zrobi, zgaduje: nic?:O)

    > Dostrzegam tu pewien brak logiki. Skoro te zeznana mają być neiwygodne, to
    > po co przesłuchiwać gościa?

    nie wiem, po to żeby go nastraszyć, zrobić rewizję osobistą, pogrozić,
    wsadzić na dołek, dać pałką po łbie, a może po to by było zgłoszenie i
    musieli, nie wiem, jeśli tak się robi to są konktretne powody ku temu:O)

    > No i jaki niby miałby z tego protokół pozostać Twoim zdaniem?

    chociażby z przesłuchania śfiatkuf?:O)
    nie wiem, a co się w takich sytuacjach robi?:O)

    > Bo żadnego protokołu sie nie sporządza. Za to wszystkie zgłoszenia są
    > rejestrowane poprzez nagranie i można to odtworzyć póxniej.

    może są rejestrowane a może nie, można odtwożyć, ale można i nie odtwożyć:O)
    kodeks postępowania karnego nakazuje sporządzenie protokołu z przesłuchania,
    pewnie podobnie jest z przeszukaniem, prawda?:O)
    zreztą teraz pewnie obowiązują wytyczne z traktatu lizbońskiego, czytał go
    ktoś?:O)