  • Data: 2010-10-10 16:13:13
    Temat: Re: Zatrzymanie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:i8so6f$4pv$1@news.onet.pl...

    > kretyna się pytaj:O)
    > może przesłuchuje się zafsze, a protokoły pisze takie jakie się chce i
    > kiedy
    > się chce, i nic nie udowodnisz, bo dowoduf nie masz, a oni jak zechcą to
    > mają, normalna żydokomusza procedura sowiecka:O(

    Wiesz, ta dyskusja z Tobą powoli przestaje mieć sens merytoryczny. Pomyśl,
    czy na pewno wiesz, co piszesz.

    > no właśnie, ograniczeniem jest KPK, a skoro kroś się do niego nie stozuje
    > znaczy ze w tym pszypadku milicja łamie prawo i co im pan zrobisz?:O)

    Nie, no w tym wypadku Twoje propozycje są absolutnie bez sensu po prostu.
    Jesli nawet policjant kombinuje, to przecież w jakimś określonym celu..

    > to że ja nie, wiem i pytający nie wie, to nie znaczy ze takie coś jak KPK
    > istnieje i policja go zna, noatomiast ty nic nie wiesz, i mieszasz:O(

    Przeczytaj jeszcze raz to zdanie :-)

    > sobie powinienieś to poradzić, a konkretnie pszeczytaj sobie Kodeks
    > Postępowania Karnego, a zwłąszcza artykuł 143.1. dasz rade?:O)

    Dam. Tylko co on wnosi do sprawy?