  • Data: 2010-10-11 15:07:38
    Temat: Re: Zatrzymanie?
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:

    > Widzisz w tej wyliczance gdziekolwiek jakąkolwiek interwencję? Ustne
    > zawiodomienie o przestępstwie nie ma nic wspólnego ze zgłoszeniem
    > interwencji. Chyba, ze przez zgłoszenie interwencj irozumiesz złozenie
    > zawiadomienia o przestępstwie, no ale już na to, że sam nei wiesz, o czym
    > piszesz nic poradzić nie mogę.

    ja pisałem o zgłoszeniu przestępstfa i o pszesłuchaniu, no chyba że czytać
    ze zrozumieniem nie umiesz, a wątkotfurca pisał o pszeszukaniu, KPK w tych
    fszystkich pszypadkach wymaga protokołu!:O)

    > Nic nie grozi - jak pisałem. Groziłoby, gdyby wykonali którąkolwiek z
    > wymienionych czynności procesowych. Podpowiem jeszcze, że ten katalog nie
    > jest pełen. W kilku innych miejscach są jeszcze inne nakazy sporządzenia
    > protokołu z innych czynności.

    pewnie że są, ale to ty tfierdzisz że protokołuf się nie spożądza:O)
    a to że im nic za brak nie grozi to znowu tfoja prywatna opinia, czy znowu
    ktoś ci będzie musiał podetknąć pod nos ustawę?:O)