  • Data: 2005-01-14 23:24:00
    Temat: Re: Zastraszanie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ---
    masz problemy miłosne?
    nie potrafisz zinterpretować snów?
    wiem czego potrzebujesz ....
    ..... milosc.cpp.g5.pl
    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cs9307$5ac$3@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości

    > A mógł byś ewentualnie przytoczyć odpowiedni artykół do tego szantażu.
    Bo
    > mam kilka pomysłów kwalifikacji, ale żaden nie jest szantażem.

    rzeczywiscie jak ten powalony gowniarz trool leszek czerpie w tym zakresie
    wiedze z tvn,
    ale mam powod, byla niedanwo dyskusja na temat w 11, otoz czytajac strone
    w11.onet.pl
    nabiera sie watpliwosci co do nieoprawdziwosci tego programu.

    poszukam przepisow dotyczacych szantazu i na pewno zapodam na grupie.
    Jezeli nie znajde.. coz .. tvn tak jak leszek wyladuje w sadzie..
    Debila z siebie nie dam robic..

    P.