    From: "m...@g...com" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasady umieszczania znakow firmowych
    Date: Sun, 9 Dec 2007 07:18:56 -0800 (PST)

    On 9 Gru, 13:48, "kendy" <z...@p...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Tworze katalog produktow ktore sprzedaje i mam pytanie.
    > Jaka adnotacje w katalogu muszcze umiescic aby publikacja tych znakow nie
    > pociagala za soba konsekwencji prawnych.
    > Powiem jasno ze z jednym z dostawcow mam sprawe w sadzie o odszkodowanie
    > (zerwali ze mna bezpodstawnie umowe i na 99% przegraja). Wiem tez ze za
    > wszelka cene beda probowali sie na mnie odegrac a ciagle posiadam ich
    > produkty ktore chce w katalogu umiesicic. Stad tez moje pytanie o zasady
    > umieszczania ich znakow. Na pismo zezwalajace z ich strony nie mam co liczyc
> [...]

    co prawda nie jestem znawcą tematu ale wydaje mi sie że robiąc ofertę
    sprzedaży we własnym przedsiębiorstwie nie musisz pytać właściciela o
    zgodę- skoro sprzedajesz jego towar na podstawie umowy jaka was łączy
    co do sprawy jeśłi umowa została zerwana to nie wydaje mi sie aby
    firmowanie czyjegos znaku na jego towarze było przestępstwem.
    Jednak dla pewności proponuję ci poradę u jakiegos radcy kwota ok 50zl
    to chyba będzie najlepsze rozwiązanie.