  • Data: 2007-12-09 12:48:36
    Temat: Zasady umieszczania znakow firmowych
    Od: "kendy" <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Tworze katalog produktow ktore sprzedaje i mam pytanie.
    Jaka adnotacje w katalogu muszcze umiescic aby publikacja tych znakow nie
    pociagala za soba konsekwencji prawnych.
    Powiem jasno ze z jednym z dostawcow mam sprawe w sadzie o odszkodowanie
    (zerwali ze mna bezpodstawnie umowe i na 99% przegraja). Wiem tez ze za
    wszelka cene beda probowali sie na mnie odegrac a ciagle posiadam ich
    produkty ktore chce w katalogu umiesicic. Stad tez moje pytanie o zasady
    umieszczania ich znakow. Na pismo zezwalajace z ich strony nie mam co liczyc
    z oczywistych wzglegow.

    Prosilbym o stosowne 'paragrafy' lub 'regulki' jakie musialby byc
    umieszczone w owej publikacji.

    Pozdrawiam
    k.