eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZasady umieszczania znakow firmowych › Re: Zasady umieszczania znakow firmowych
  • Data: 2007-12-10 19:47:22
    Temat: Re: Zasady umieszczania znakow firmowych
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> wrote
    >> A jak to się ma np. do markowych ubrań aktorów w filmach czy ogólnie w
    >> programach tv?
    >
    > to jest product placement i w tym wypadku firmy odziezowe placa gruba
    > kase dla producenta filmu za to zeby marki sie te pojawily

    No tak. Ale w drugą stronę: Oni nie wiedzą, a w moim programie pokazuję
    ludzi ubranych w takie rzeczy. W końcu nie muszę ich pokazywać w dobrym
    świetle, mój scenariusz załóżmy jest inny. W takim razie producent może się
    obawiać, że marka będzie miała zły wizerunek. Czy więc można bez zgody
    pokazywać? Z drugiej strony, nie da się niczego nakręcić, bez pokazywania
    różnych prodkuktów, marek itp, choćby sklepy, samochody, ubrania itd...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1