  • Data: 2023-03-31 02:22:38
    Temat: Re: Zarzuty z dupy cd
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2023 o 07:13, Shrek pisze:

    > Problem w tym, że policja dała dupy a teraz próbujesz klasycznie
    > przerzucić ten fakt na obywatela "bo pewnie coś o konstytucji krzyczał".

    Cokolwiek by ten późniejszy policjant nie uczynił, to faktu, że źle
    wylegitymowano sprawcę to nie zmieni. Natomiast z tą "Konstytucją", to
    nie o to chodzi, że nie należy się na nią powoływać, tylko taki typ
    ludzi. Specyficzny. Policjant mu dał mandat za rzucenie papierka na
    chodnik, a on wpada z wydrukiem Konstytucji i wrzeszczy, że ją
    naruszono, bo jest wolność i można wszędzie papierki rzucać. I ja to w
    formie komicznej pisze, a nie, bym miał coś przeciwko naszej ustawie
    zasadniczej. Po prostu często ta Konstytucja przez takich oszołomów jest
    przywoływana zupełnie "od rzeczy".

    --
    Robert Tomasik