  • Date: Mon, 01 Mar 2010 09:44:04 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapowiedzi przedślubne

    Liwiusz pisze:

    > Rozumiem, że Ty lubiłbyś osobę, która - zamiast coś przemilczeć i
    > normalnie z Tobą rozmawiać - wytykałaby Ci, że jesteś nieuprzejmy,
    > arogancki, atakujący każdego w dyskusji na niskim poziomie, pieniacz,

    Jeśli byłoby to uzasadnione, obiektywne, rzeczowe i aktualne - w czym
    problem?

    > dający się pobić a potem wypłakujący się do temidy i wylewający swoje
    > żale na grupie?

    Była mowa o prawdzie. A nie bezmyślnej interpretacji mającej tyle
    wspólnego z rzeczywistością, co oskarżenia III Rzeszy, że to Polska
    pierwsza ją zaatakowała.

    > Bo do cholery bez tego życie byłoby nie do zniesienia. Jak mi się żona
    > znudzi, to niekoniecznie muszę jej mówić, że jej nie kocham, tylko mogę
    > w spokoju dożyć do emerytury.

    Sęk w tym, że to i tak "wyłazi". Czyż nie logiczniejsze jest albo
    wspólne popracowanie nad problemem, albo (jeśli to nie zadziała)
    kulturalne rozstanie bez wojny albo nękania się do śmierci? (czy może
    planujesz rozwód zaraz po osiągnięciu wieku emerytalnego? ;) )