  • Data: 2010-03-01 09:52:54
    Temat: Re: Zapowiedzi przedślubne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Wiem, że to grupa prawo, ale są pewne granice :)

    Dlaczego? Umowa to umowa.

    Są związki z innymi umowami i ponoć też całkiem szczęśliwe (osobiście
    chyba nie znam, ale jeśli chodzi o przykład fikcyjny, o jaki układ mi
    chodzi, to np. ten ciemnoskóry strażnik ze "Straży Wiejskiej" i jego
    hippisowa partnerka: "swingują" sobie, czasem razem - "umowa" ich
    związku to wzajemne poleganie na sobie i uczciwość, a nie seksualna
    wyłączność).

    > O to właśnie chodzi.

    Wirusy. Bakterie. Inne patogeny.

    > Zakręcone przypadki są z definicji zakręcone, nie można sobie na ich
    > podstawie wyrabiać ogólnego zdania.

    Bo na szczęście większość jeśli nawet robi skoki w bok, to się zabezpiecza.

    > Kiedyś uczyłem młodzież w szkole dla osób, które zostały wyrzucone z
    > innych placówek. Opowiadałem o grupach krwi, jak można wykluczyć
    > ojcostwo/macierzyństwo na podstawie niezgodności grup. Później pani
    > dyrektor delikatnie dała mi do zrozumienia, aby nie drążyć tematu zbyt
    > dokładnie, aby komuś nie wyszło, że nie może być dzieckiem swoich
    > rodziców ;)

    Tia, spalmy książki, bo nadmiar wiedzy oraz poglądów sprawia, że ludzie
    są nieszczęśliwi ;-> (ostatnio sobie znowu Fahrenheit 451 czytałem)