  • Data: 2010-03-01 11:14:45
    Temat: Re: Zapowiedzi przedślubne
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-03-2010 10:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Zatem muszę nie być chamem, prostakiem ani pieniaczem - lubię ludzi za
    > szczerość (rzeczową) a wszelkie wazelinowanie budzi moje automatyczne
    > podejrzenia.
    >
    > Dziękuję za wyjaśnienie tej kwestii ;->

    Jeżeli ludzie Ci nie mówią, że jesteś, to pewne nie jesteś.
    Albo się boją :-p ;-)

    Nie mam pojęcia, z Twoich postów wyłazi przynajmniej dwóch różnych
    facetów, wiec sam oceń.
    Jeżeli lubisz prawdomównych to jest szansa, że sam siebie okłamywał nie
    będziesz.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813