  • Data: 2010-03-01 10:20:50
    Temat: Re: Zapowiedzi przedślubne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > To coś innego. Czy za niedotrzymanie obietnicy wyrażonej podczas
    > zaręczyn można kogoś podać do sądu?

    Rozwód z orzeczeniem winy?

    > Kto nie ryzykuje, ten nie zyskuje. Równie dobrze mógłbyś zarzucić
    > górnikowi, że ryzykuje życie, gdy tymczasem on świadomie ponosi to
    > ryzyko dla pieniędzy.

    Słowo-klucz: świadomie.

    Tutaj mamy sytuację, w której ktoś nieświadomie został wkręcony w
    ryzykowanie.

    > Większość w mieście? Większość w Polsce? Większość na świecie? Wyjdź
    > spoza swojego zaścianka i popatrz na świat globalnie. I nie sugeruj się
    > europejską cywilizacją białego człowieka, bo ta za 100 lat będzie w
    > mniejszości.

    Jak nie chesz Europy i białasów to proszę bardzo - Afryka jest
    znakomitym przykładem na to, jak rozległe mogą być skutki innego podejścia.

    > Wiedza w rękach (w mózgach) niektórych osób też może być niebezpieczna.

    No to jazda - bierz się za palenie książek ;->