  • Data: 2010-02-28 23:20:59
    Temat: Re: Zapowiedzi przedślubne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Sun, 28 Feb 2010 16:28:31 +0000, Jacek_P napisał(a):
    > /.../
    >
    > Ślub kościelny nie jest obowiazkowy. MOzna isc do Agnosiewicza.

    Dokładnie.

    Swoją szosą obrzydzenie budzi we mnie hipokryzja ludzi: chcą mieć śluby
    kościelne, a są gotowi dawać łapówki, żeby wykombinować "unieważnienie"
    poprzedniego ślubu. Albo używają prezerwatyw czy pigułek - a przecież
    zgodnie z zasadami KK aktualnie nie wolno.

    Wóz albo przewóz, do jasnej cholery!

    Albo przestrzegasz zasad, albo się wypisujesz.

    Jakby tak wypisali się wszyscy uważający pewne zasady KK za
    bezsensowne/głupie/złe (a nie tylko rutynowo łamiący je "w chwili
    słabości" ;) ), to ciekawe jestem, jaki % tak zwanych "katolików"
    musiałby się wypisać ;->