eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie) › Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
    Date: Thu, 16 Feb 2012 16:06:00 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
    <jhbn88$pl5$1@inews.gazeta.pl> <jhbnmb$qfk$1@inews.gazeta.pl>
    <1dsg0oz81byfw$.9lz06lzzkbq7$.dlg@40tude.net>
    <jhdjlo$ads$1@dont-email.me> <4f3a5c58$0$29155$7120d902@karibu>
    <n2dkupufq0cu$.1jidunj6q8wm3$.dlg@40tude.net>
    <jhe7do$32k$1@inews.gazeta.pl>
    <b640hn8eqzdu$.1b7rbcbdxjz3e$.dlg@40tude.net>
    <jhgqjf$ahp$1@inews.gazeta.pl>
    <1m1f0fgfu5j9d$.1cvm4ahtvb92r.dlg@40tude.net>
    <jhh50h$cv7$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <jhi5ti$kso$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <4f3d0295$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>

    (16.02.2012 14:35), Wojciech Bancer wrote:
    > On 2012-02-16, mvoicem<m...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    > OpenOffice biznesowo w dużej części świata nie istnieje.

    Nie każdy działa w takim biznesie, w którym OpenOffice nie nadaje się do
    komunikacji z tą "dużą częścią świata".

    Jak wspomniałem - przez 14 lat funkcjonuję na tym świecie bez potrzeby
    choćby dotykania MSO. Potrzeba zakupu MSO pojawiła się dopiero wtedy,
    kiedy zacząłem robić progam generujący pliki .xlsx - wtedy bez MSO ani
    rusz. Ale jaki promil użytkowników robi takie programy?

    Też zdaję sobie sprawę, że jest wiele biznesów, gdzie bez MSO nie
    otworzysz jakiegoś arkusza (przychodzi mi do głowy jakaś księgowość).
    Ale znowu - jak wielu zwykłych ludzi natknie się na taki problem?

    > Z punktu widzenia człowieka który ma się czegoś nauczyć bardziej
    > racjonalne jest uczenie się rozwiązania bardziej popularnego.

    Bardziej racjonalne jest uczenie się rozwiązania efektywnego i wygodnego.

    Kiedy zostałem zmuszony do uruchomienia MSO to ... no nie ma
    wystarczająco brzydkich słów w naszym języku żeby opisać co czułem
    musząc używać tego koszmarnego monstrum. Ale to w sumie kwestia gustu.

    p. m.