  • Data: 2011-08-16 19:38:47
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-16 12:52, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Z drugiej strony - jeśli chce spokojnie mieszkać, to musiałbym chyba
    > wycenić dużo więcej niż 100% wartości. Zasada jest głupia jak dla mnie -
    > bo to oznacza, że ciągle muszę wystawiać moją nieruchomość na sprzedaż
    > po zawyżonej cenie po prostu. A np w momencie posiadania wiedzy co do
    > zmian w planie zagospodarowania i przez to zmiany cen w przyszłości,
    > ktoś przychodzi i mnie wykupuje. Ogólnie - podatek jako zło konieczne
    > powinien być prosty i jak najmniej uznaniowy.

    (Nie polemizując z przedpiścą)

    Popatrzcie na to w kontekście wywłaszczeń przez państwo. Ta mafia może
    Wam zabrać Waszą własność, jak Liwiusz wspomniał, na dużo gorszych
    warunkach, niż 150% zadeklarowanej wartości. Wspomniany tu system
    zakłada prosty, dwukierunkowo działający mechanizm - płacisz podatki od
    kwoty, za której 150% (liczba do ustalenia) godzisz się tę własność
    oddać. Obecnie musisz oddać na warunkach, na które masz ZEROWY wpływ.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.