  • Data: 2011-08-17 09:27:40
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (17.08.2011 09:47), Kamil wrote:

    > Całkiem możliwe.

    > Widzisz, ale poradziłeś sobie. Bo jesteś inteligentny.
    > A nie że masz wszystko mieć podane na widelcu i tylko bezmyślnie klikać
    > myszką, jak dzieci neostrady ;)

    Jestem przekonany, że Liwiusz wie co to jest message id, ale chciał Ci
    dać do zrozumienia, że posługujesz się wymierającym sposobem wskazania
    posta, który dzisiaj jest po prostu mocno niewygodny dla czytających.

    Myślę też, że lada chwila zniknie możliwość wyszukiwania po messsageid w
    googlach (kiedyś np. działało wklejenie messageid w pasek googli,
    dzisiaj trzeba wchodzić w zaawansowane wyszukiwanie).

    > Po message-id?
    > Np. 40tude Dialog - na 101% w skali 100 ;)
    > Ale na 99,99% także ForteAgent, MicroPlanet Gravity, Noworyta NewsReader,
    > XNews....

    Czyli wszystko pod Windowsa i jakieś takie niszowe jakby ...

    p. m.