  • Data: 2011-08-17 07:47:36
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 16:37:04 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Ja mam Thunderbirda, uważam go za całkiem kumaty newsreader,

    Całkiem możliwe.

    > a mimo to musiałem sobie id skopiować, wklepać w google i dopiero
    > miałem msg o na które wskazywał.

    Widzisz, ale poradziłeś sobie. Bo jesteś inteligentny.
    A nie że masz wszystko mieć podane na widelcu i tylko bezmyślnie klikać
    myszką, jak dzieci neostrady ;)

    > Jaki newsreader jest na tyle kumaty żeby czytał taki zapis message-id?

    Po message-id?
    Np. 40tude Dialog - na 101% w skali 100 ;)
    Ale na 99,99% także ForteAgent, MicroPlanet Gravity, Noworyta NewsReader,
    XNews....