  • Data: 2004-06-11 20:38:39
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel H. wrote:

    > wiec tak:
    > kupilem windowsa 2000 wersja oem z MYSZKA!
    > mam laptopa i na nim chce tego windowsa zainstalowac
    > za pol roku bede mial kaprys sprzedac laptopa...

    Jeśli zainstalujesz go na tym laptopie, to nie możesz zainstalować go
    już na innym komputerze.
    Pozostanie ci sprzedać laptopa razem z Windowsem i cenę (albo jej część)
    doliczyć do ceny laptopa.

    > i kupic nowy (laptop)
    > WIN Z MYSZKA sobie zostawie i bede chcial zainstalowac na nowym komputerze,
    to nie będzie to już zgodne z licencją

    Microsoft sprzedaje dwie wersje Windows
    BOX - z którą możesz robić co chcesz
    OEM tak samo funkcjonalną ale z obostrzeniami licencji i dlatego tańszą
    ( i jeszcze z innych powodów, np nie masz pomocy technicznej do wersji
    oem. teoretycznie ma ci go dostarczyć sprzedawca sprzętu, co oczywiście
    z wyjątkiem dużym firm jak HP nie istnieje).

    > a moze mam nakleic nalepke na myszke?

    nie.
    na komputer, bo to z nim wiążesz system operaccyjny, a nie z myszką.

    Jeżeli chcesz zrobić tak jak myślisz to należało kupić wersję BOX.
    Tak, wiem kosztuje drożej, ale nie da się mieć ciasteczko i zjeść
    ciasteczko.