    From: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie - problem
    Date: Mon, 6 Jul 2009 12:16:01 +0200
    <h2f30m$ccv$1@pippin.nask.net.pl> <4a4ce615$1@news.home.net.pl>
    <h2khs3$kd6$1@pippin.nask.net.pl> <h2kij8$fks$1@news.task.gda.pl>
    <h2kqbm$oh8$1@pippin.nask.net.pl> <h2kqip$5sk$1@news.onet.pl>
    <4a4df05e$1@news.home.net.pl> <h2krc3$708$4@news.onet.pl>
    <4a4df64b$1@news.home.net.pl> <h2kt2j$d1o$1@news.onet.pl>
    <h2l1ep$rst$1@pippin.nask.net.pl> <h2l4r6$1uu$1@news.onet.pl>
    <h2nahu$a0g$1@pippin.nask.net.pl> <h2o8vo$e5$1@news.onet.pl>
    <h2s751$8hs$1@pippin.nask.net.pl> <h2sban$o76$1@news.onet.pl>
    <h2scl3$b5i$1@pippin.nask.net.pl> <h2sdfu$tch$1@news.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <> napisał w wiadomości ...

    > To już podałem kontrprzykład obalający Twoją tezę - wynajmujący
    > mieszkanie nie może wejść do niego bez zgody najemcy. Uprasza się zatem o
    > zaprzestanie używania już tego argumentu.

    ależ w przedmiotowej sytuacji ma mowy o żadnym wynajmnie !!!
    wiec również uprasza się o zaprzestanie podpierania się wynajmen
    w sytaucji gdy takowego nie ma...

    > Nigdy nie słyszałeś o problemach z eksmisjami restauratorów niepłacących
    > czynszu, kupców z placu Defilad/stadionu?

    wszyscy oni mieli umowy najmu, płacili czynsze czy inne 'placowe" itd.
    a Ty ciągle mówisz że wystarczy mieć posiadanie - udowadniam
    że jakieś tam wydumane "posiadanie" zwłaszcza w złej wierze
    w realiach PL nic nie znaczy...