  • Data: 2009-07-06 10:48:53
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tadeusz pisze:

    > ależ w przedmiotowej sytuacji ma mowy o żadnym wynajmnie !!!
    > wiec również uprasza się o zaprzestanie podpierania się wynajmen
    > w sytaucji gdy takowego nie ma...

    Ja też nie twierdzę, że jest tutaj najem.

    Jednakże, jeśli jako argument stosujesz "może wejść, bo to jego", to
    jako kontrprzykład podaję sytuację, kiedy coś czyjeś jest, a wejść nie może.

    Tym samym używanie tego jako argumentu - co czynisz - jest logicznie
    nieuzasadnione.

    > wszyscy oni mieli umowy najmu, płacili czynsze czy inne 'placowe" itd.
    > a Ty ciągle mówisz że wystarczy mieć posiadanie - udowadniam
    > że jakieś tam wydumane "posiadanie" zwłaszcza w złej wierze
    > w realiach PL nic nie znaczy...

    To wyjaśnij mi, dlaczego nie można było po prostu wypowiedzieć umowy
    zadłużonemu restauratorowi i go siłą wyrzucić, tylko trzeba było
    najpierw mieć wyrok eksmisyjny, a potem komornika?

    I Ty nic nie udowadniasz, tylko powtarzasz ciągle te same błędne
    argumenty, które nijak nie mają się do rzeczywistości.

    --
    Liwiusz