  • Data: 2009-07-18 17:32:49
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:h2cobi$cur$1@news.onet.pl...
    > Ja nie wiem. To, że ktoś nie chce się wyprowadzić z mieszkania, to
    > norma, ale nie słyszałem, aby taki problem był w hotelu. Może regulują to
    > jakieś szczególne przepisy, albo problemu - w praktyce - nie ma?

    podejrzewam ze doba hotelowa moze kosztowac tyle ze kowalski sie zastanowi
    zanim kilkumiesieczne pomieszkiwanie bedzie splacal latami

    bo w wygrana hotelu w ewentualnej sprawie chyba nikt nie watpi?

    a nie sa to instytucje dla ktorych pokoj mniej to problem, oraz zapewne
    lepiej miec dluznika niz nic - w koncu ich faktyczne koszta nie sa
    diametralnie rozne w przypadku pokoj pusty - zajety