  • Data: 2009-07-07 09:33:53
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <> napisał w wiadomości newpl...
> [...]
    iew&id=1656&Itemid=269

    > Czytałeś chociaż powyższe?

    a Ty ? :)

    > Sprawa dotyczyła przywrócenia posiadania, powództwo zostało oddalone,
    > ponieważ do posiadania nie było już tytułu prawnego, tym samym nie było
    > podstaw do przywracania stanu posiadania na dzień zakończenia sprawy.
    > Jednakże sam sąd zauważył, że zachowanie gminy było bezprawne

    no cudownie - nawet zauważył, ale już na nic więcej się nie zdobył...
    więc gdzie ta twoja nadzwyczajna ochrona posiada w kontekscie tego wyroku???

    I pytanie zasadnicze: gdzie jest tytuł prawny kobiety z tego wątku
    po posiadabnia części mieszkania należącej do jej byłego męża ???

    Skoro go nie ma, to spokojnie może facet użyc nawet takich metod jak w tym
    artykule :)