  • Data: 2009-07-04 19:02:16
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tadeusz pisze:

    > czego?
    > różnicy między właścicielem a lokatorem ?
    > hint: właściciel wchodzi do własnego mieszkania którego nikomu nie wynajął
    > jak mu się podoba

    Ach, zatem zamiast "jako" chciałeś napisać "jak". Teraz jest już
    bardziej zrozumiałe.

    A jakie było pytanie? Właściciel wchodzi do własnego mieszkania
    którego nie wynajął jak mu się podoba? Ma prawo, może wejść nawet z
    włamaniem. Samo włamanie nie jest karalne.

    > daj spokój z tym wymyślanie wynajmów i innych takich - to nie ma żadnego
    > związku z niniejszą sprawą
    >
    > Wątek dotyczy sytuacji gdy facet wraca do własnej połowy (części)
    > mieszkania, której nikomu nie wynajął, nie przekazał, nie odstąpił, itd.

    Wątek dotyczy wejścia do mieszkania, które w całości jest w
    posiadaniu innej osoby.

    --
    Liwiusz