  • Data: 2009-07-06 07:07:16
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h2l578$3ka$1@news.onet.pl...

    > A może się nie będzie ciskał :) Będzie grzeczny, miły i będzie powtarzał,
    > że włamał się tylko w jednym celu - zamieszkania w swoim własnym
    > mieszkaniu.

    to niczego nie zmienia, wlamal sie i poniesie konsekwencje tego czynu

    > Mogła, ale to nie są dowody tylko jej oświadczenie.

    oswiadczenie poszkodowanej przeciw oswiadczeniu wlamywacza, nie zapominaj o
    tym fakcie ;)

    > Co innego, gdyby przedstawiła rzetelny dowód posiadania tej kasy czy
    > biżuterii w mieszkaniu, a ona istotnie zniknęła.

    a jaki to jest wg ciebie rzetelny dowod, miala oszczednosci i juz, takie
    oswiadczenie sklada i policja sie bedzie glowic co dalej, jesli tylko miala
    mozliwosci posiadac taka kase, to znaczy ze mogla ja miec

    zreszta to tylko dywagacje w co sie mozna jeszcze wpakowac, wlamujac sie do
    mieszkania, nawet wlasnego, ale w posiadaniu innej osoby