  • Data: 2009-07-04 10:22:50
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <> napisał w wiadomości .pl...

    > Nie rozumiem.

    czego?
    różnicy między właścicielem a lokatorem ?
    hint: właściciel wchodzi do własnego mieszkania którego nikomu nie wynajął
    jak mu się podoba

    > Bardzo ciekawa teoria. Masz jakieś wsparcie (np. orzeczenia sądu), że
    > wynajmujący komuś lokal może przyjść i mu z drzwi zrobić palnikiem jesień
    > średniowiecza? ;)

    daj spokój z tym wymyślanie wynajmów i innych takich - to nie ma żadnego
    związku z niniejszą sprawą

    Wątek dotyczy sytuacji gdy facet wraca do własnej połowy (części)
    mieszkania, której nikomu nie wynajął, nie przekazał, nie odstąpił, itd.

    Do innych konfabulujących: nikogo tez nie okradł, nie zabił, nie zgwałcił,
    nie sterroryzował - przynajmniej założycielka wątku o tym nie wspomina,
    więc wasze beznadziejne teorie nic nie wnoszą do istoty sprawy...