  • Data: 2009-04-09 17:31:48
    Temat: Re: Zameldowanie lokatora na stałe
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tony pisze:

    > Jest lokator, który w trakcie mieszkania na podstawie typowej umowy o
    > wynajem chce zameldować się na stałe.

    Nie chce a musi sie zameldowac. To zasadnicza roznica

    > Wcześniej nie było o tym mowy.

    On w ogole nie musi z TOba o tym rozmawiac :)

    > Ja się
    > tego obawiam, gdyż z tego co wiem może być później problem z jego
    > wymeldowaniem.

    Jaki problem? Skonczy mieszkac to bedzie mial taki sam obowiazek sie
    wymeldowac.

    > Czy wystarczy, że podpiszemy nową umowę, gdzie dodamy nowy paragraf
    > mówiący, iż ja się zobowiązuję go zameldować na stałe, ale on się
    > zobowiązuje do wymeldowania w ciągu miesiąca od momentu wypowiedzenia
    > umowy?

    Twoje zobowiazanie nie jest mu do niczego potrzebne. On na podstawie
    umowy sam sie ma zameldowac.

    > Okres wypowiedzenia umowy w normalnym trybie to 2 miesiące, jednak
    > wolałbym, aby wymeldował się wcześniej, gdy umowa jest wypowiadana.

    Jesli mieszka to nie moze sie wymeldowac :)

    > W momencie podpisania umowy o wynajem nie było mowy o zameldowaniu, bo oni
    > mieli własne mieszkanie, które chcieli wynajmować, ale znalazł się na nie
    > kupiec.

    Jak pisalem. Nikt z Toba rozmawiac nie musi, a Ciebie to wlasciwie w
    ogole nie powinno interesowac. Nie chcesz aby sie ktos meldowal w Twoim
    wynajmowanym mieszkaniu to po prostu go nie wynajmuj i bedziesz mial
    swiety spokoj.

    Jacek Kustra