  • Data: 2003-01-30 20:42:15
    Temat: Re: Zalanie mieszkania
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 30 Jan 2003 09:28:52 +0100, mariusz
    <b1anp3$l67$1@absinth.dialog.net.pl> napisał/a:

    > Szkodę zgłaszał sąsiad, mieszkania nie mam ubezpieczonego dlatego muszę
    > zapłacić odszkodowanie

    Na przyszłość postaraj się mieć zawsze ubezpieczone mieszkanie,bo
    widzisz,że w życiu nic nie wiadomo :-(
    Mnie też zalali (strasznie!) sąsiedzi,degeneraci na dodatek.Jakieś 2 lata
    temu.Babka z PZU powiedziała,że to co mnie wypłaciło PZU, ten sąsiad z góry
    będzie musiał zwrócić.Strasznie się wściekał ten sąsiad,bo do tej pory
    robił to zawsze umyślnie i bezkarnie,ale tym razem PZU się za niego
    "wzięło".Rezultat jest taki,że teraz się pilnuje i mniej szkodzi,bo ma
    świadomość,że zostanie ukarany...Czy spłacił całość dla PZU to nie
    wiem...Pewnie zasłaniał się niską rentą i wyrobionymi papierami wariackimi.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja