  • Data: 2008-07-07 22:57:22
    Temat: Re: Zalałem mieszkanie sąsiada...co teraz?
    Od: "Reaper" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A w ogóle wcześniej coś proponował? Żebyś np. obejrzał szkody i
    > zaproponował odszkodowanie? Ma jakiekolwiek wyraźne zdjęcia tych szkód?

    Zdjęcia podobno ma zadządca budynku wykonane przez rzeczoznawce - tak jest
    napisane w pismie, które otrzymałem (jest tam też wyceniona właśnie ta
    wersalka i dywan i to wszystko, no oprócz tapet, klei i 4000zł za
    robocizne). Jutro pojadę do zarządcy obejrzeć ten protokół.

    > Jak wielki był ten wyciek?

    No własnie u mnie zalane WC i ok. 1,5m przedpokoju

    > I skoro jest dwa piętra niżej, jak to wyglądało u sąsiada piętro niżej?

    Nie wiem...nie widziałem, wiem tylko, że sąsiad piętro niżej nie był
    zadowolony gdy przyszedłem wytłumaczyć zaistniałą sytuację - jednak
    mieszkania nie widziałem.