  • Data: 2008-07-08 07:34:47
    Temat: Re: Zalałem mieszkanie sąsiada...co teraz?
    Od: "Reaper" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może i wyłudzenie, ale niekoniecznie. Woda mogła znaleźć sobie
    > drogę omijającą mieszkanie piętro niżej a potem rozejść się
    > stropem na kilka pomieszczeń na niższym poziomie. Znam przypadek,
    > gdzie woda z awarii na wysokim piętrze pięknie ominęła *kilka*
    > pięter i dużych szkód narobiła dopiero na parterze. Ciekła sobie
    > pionem instalacyjnym i wylazła dopiero napotkawszy przeszkodę
    > w postaci jakiejś zabudowy czy prześlepienia.

    Masz rację - tak mogło być, ale skoro zalane były trzy pokoje, to czemu
    tylko jeden dywan i jedna wersalka?
    Powinny być raczej do wymiany trzy dywany i jeszcze inne meble (nie żebym
    komuś źle życzył, albo wyrażał chęć zapłacenia za wymianę mebli w całym
    domu, poprostu jest to dla mnie podejrzane...zaraz jade obejrzeć ten
    protokół rzeczoznawcy).