  • Data: 2008-07-08 06:51:55
    Temat: Re: Zalałem mieszkanie sąsiada...co teraz?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Reaper" <n...@n...pl> napisał

    > U mnie zalało WC i ok. 1,5m przedpokoju. Nie wiem jak to wyglądało
    > u sąsiada piętro niżej, natomiast sąsiad dwa piętra niżej
    > wyremontował sobie 3 pokoje (całą chate bez kuchni i nawet bez
    > łazienki - a ta powinna być najbardziej zalana) i coś mi tu
    > śmierdzi wyłudzeniem.

    Może i wyłudzenie, ale niekoniecznie. Woda mogła znaleźć sobie
    drogę omijającą mieszkanie piętro niżej a potem rozejść się
    stropem na kilka pomieszczeń na niższym poziomie. Znam przypadek,
    gdzie woda z awarii na wysokim piętrze pięknie ominęła *kilka*
    pięter i dużych szkód narobiła dopiero na parterze. Ciekła sobie
    pionem instalacyjnym i wylazła dopiero napotkawszy przeszkodę
    w postaci jakiejś zabudowy czy prześlepienia.