  • Data: 2008-07-07 22:30:19
    Temat: Re: Zalałem mieszkanie sąsiada...co teraz?
    Od: "Reaper" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powinien mieć uprawnienia wynikające z Prawa budowlanego. Oczywiście masz
    > prawo ubiegać się o wgląd w protokół napisany przez owego rzeczoznawcę, a
    > na Twoim miejscu to nawet napewno bym o taki wgląd poprosił. Musisz
    > przecież wiedzieć, za co płacisz.

    A jeśli ów rzeczoznawca takich uprawnień nie ma, to co ?

    > Nie rozumiem powyższego... Możesz jaśniej?

    U mnie zalało WC i ok. 1,5m przedpokoju. Nie wiem jak to wyglądało u sąsiada
    piętro niżej, natomiast sąsiad dwa piętra niżej wyremontował sobie 3 pokoje
    (całą chate bez kuchni i nawet bez łazienki - a ta powinna być najbardziej
    zalana) i coś mi tu śmierdzi wyłudzeniem.

    Dodatkowo... jeśli zalało mu całe mieszkanie, to raczej wymieniłby wszystkie
    dywany i znacznie więcej mebli - a nie tylko starą wersalkę.