eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup usługi przez DGRe: Zakup usługi przez DG
  • Data: 2007-11-28 12:30:47
    Temat: Re: Zakup usługi przez DG
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Ale co to znaczy "poblokowana"? Operator serwera Ci ją jakoś poblokował?

    > Jeśli odpowiedź na moje powyższe pytanie jest negatywna, to nie.
    > Operator serwera absolutnie nie może odpowiadać za to, że np. ktoś
    > gdzieś zablokuje dochodzenie listów z tego serwera.
    >
    > A może chodzi Ci o to, że np. dostawca internetu blokuje Ci porty i nie
    > możesz się połączyć na POP3/IMAP/SMTP? W takim razie to też nie wina
    > operatora serwera.


    Przed oplaceniem uslugi dowiadywalem sie na infolinii, czy konta
    pocztowe beda dzialac (w ramach wykupionej uslugi). Otrzymalem
    informacje, ze beda.
    W okresie testowym nie mozna bylo tego sprawdzic, gdyz aby zalozyc konto
    emailowe musze miec najpierw przedelegowana domene, a firma nie
    przypisuje domen do dnsow dla kont testowych. Po oplaceniu uslugi
    zalozylem konto mailowe w domenie i okazuje sie, z konta mozna wyslac
    wiadomosci, natomiast na konto nie dochodza zadne maile (Access denied).
    Po moim mailowym zapytaniu otrzymalem informacje, iz to poprawne
    zachowanie gdyz usluga poczty elektronicznej nie jest uruchomiona.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1