    From: gollum <n...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup usługi przez DG
    Date: Wed, 28 Nov 2007 13:30:47 +0100

    > Ale co to znaczy "poblokowana"? Operator serwera Ci ją jakoś poblokował?

    > Jeśli odpowiedź na moje powyższe pytanie jest negatywna, to nie.
    > Operator serwera absolutnie nie może odpowiadać za to, że np. ktoś
    > gdzieś zablokuje dochodzenie listów z tego serwera.
    >
    > A może chodzi Ci o to, że np. dostawca internetu blokuje Ci porty i nie
    > możesz się połączyć na POP3/IMAP/SMTP? W takim razie to też nie wina
    > operatora serwera.

    Przed oplaceniem uslugi dowiadywalem sie na infolinii, czy konta
    pocztowe beda dzialac (w ramach wykupionej uslugi). Otrzymalem
    informacje, ze beda.
    W okresie testowym nie mozna bylo tego sprawdzic, gdyz aby zalozyc konto
    emailowe musze miec najpierw przedelegowana domene, a firma nie
    przypisuje domen do dnsow dla kont testowych. Po oplaceniu uslugi
    zalozylem konto mailowe w domenie i okazuje sie, z konta mozna wyslac
    wiadomosci, natomiast na konto nie dochodza zadne maile (Access denied).
    Po moim mailowym zapytaniu otrzymalem informacje, iz to poprawne
    zachowanie gdyz usluga poczty elektronicznej nie jest uruchomiona.