  • Data: 2007-11-28 14:59:50
    Temat: Re: Zakup usługi przez DG
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawdopodobnie - nie skonfigurowałeś tego jeszcze.

    Wszystko jest skonfigurowane poprawnie

    > Jeśli firma, z któej usług próbujesz korzystać, ma infolinię, to nie jest to
    > jakaś firma-krzak. Poproś na infolinii, by zrobili tak, żeby było dobrze.

    Proszenie nic nie daje, dwukrotnie dzial techniczny zapewnial mnie, ze
    za chwile wszystko bedzie dzialac. Trzecim razem powiedzieli, ze sie nie
    da. Firma to Netia.

    > Jeśli przenosiłeś domenę:
    > Po przeniesieniu domeny z innego serwera przez parędni dzieją się cuda.
    > Odbieraj pocztę z nowego i starego serwera przez ten czas, a i starego dostawcy.
    > Jeśli stary dostawca wyłączył jużusługę, a nie zdjął wpisów z dnsów, część poczty
    > może przepaść, i to nie jest wina nowego dostawcy, tylko niedogrania spraw
    > związanych z przeniesieniem domeny.

    Nie jestem laikiem jesli chodzi o caloksztalt przenoszenia domen itd,
    wiem jak wszystko dziala. Otrzymuje zwrotke z serwera Netii ze dostep do
    skrzynki/uslugi jest zabroniony.