  • Data: 2005-08-19 18:56:29
    Temat: Re: Zakup mieszkania z wyodrebniona wlasnoscia
    Od: "arturpo" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    przy wydzielaniu KW opłata jest następująca:
    wartośc mieszkania z aktu zakupu - 100 000 zł= wynik * 5% +6600 = wynik /5
    to jest opłata za wydzielenie KW

    taksa notarialna:
    wartość transakcji - 60000zł = wynik *0,5% +1010 = wynik /2 (+22% VAT, + wypisy
    7,32zł za strone aktu)

    w poniedziałek podam dokładny numer rozpoorządzenia :) mam w pracy

    jeżeli kupujesz mieszkanie z kredytem, to jeżeli dostaniesz oświadczenie banku
    że kredyt jest na budowę mieszkania ze spółdzielnią to jest zwolnienie z opłaty
    sądowej za ustanowienie hipoteki. a nawet bank musi wystawić Ci takie
    oświadczenie do hipoteki. płacisz tylko podatek PCC1 19 zł, jeżeli masz
    hipotekeę kaucyjną

    artur