  • Data: 2006-12-17 21:54:15
    Temat: Re: Zakup mieszkania: sprzedający wprowadził mnie w błąd
    Od: Szmul Szmulewicz <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek powiada:

    > I ty uważasz, że z tego tytuł masz prawo żądać obniżki np. o połowę.
    > Możesz ewentualnie nie kupić lub oddać.

    Zapoznałeś się ze stosownymi przepisami, czy przemawia przez Ciebie zdrowe
    poczucie sprawiedliwości? Poza tym coś Ci się pomyliło - jak można nie kupić
    czegoś, co już się kupiło - no chyba że odkryłeś patent na cofanie się w
    czasie?:)))

    Nie sprowadzaj mojej wypowiedzi do absurdu. Obniżka ceny wcale nie oznacza
    obniżki o połowę. To zależy od konkretnych okoliczności.

    Szmul Szmulewicz