  • Data: 2006-12-17 22:03:49
    Temat: Re: Zakup mieszkania: sprzedający wprowadził mnie w błąd
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Szmul Szmulewicz" <s...@s...com> wrote in message
    news:1232726868.20061217225415@szmulewicz.com...
    witek powiada:

    >Nie sprowadzaj mojej wypowiedzi do absurdu. Obniżka ceny wcale nie
    >oznacza
    >obniżki o połowę. To zależy od konkretnych okoliczności.

    Połowa akurat sie wzięła z 10 godzin świecenia do 20 godzin podanych przez
    sprzedającego.

    Więc jeszcze raz.
    Jest sobie żarówka. Kosztuje 10 zł, facet w sklepie mówi, że średnio świeci
    x godzin.
    Ty bierzesz żarówke i czytasz, że żarówka świeci x/2 godzin.
    I teraz na podstawie tego co powiedział sprzedawca i tego co jest napisane
    przez producenta żądasz sprzedaży tej żarówki za pół ceny.
    Możesz jej co najwyżej nie kupić lub powiedzieć, że nie kupisz za tą cenę
    ale kupisz za niższą i się potargować, ale żądać to sobie akurat nie możesz.
    Załapałeś?