  • Data: 2006-12-17 15:39:10
    Temat: Re: Zakup mieszkania: sprzedający wprowadził mnie w błąd
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:3d0e0$45850230$57ce8616$436@news.chello.pl...

    > dla lepszego zobrazowania dodam, ze tej kurtki nie mierzyles, tylko ja po
    > prostu ogladales, on tego mieszkania tez z miarka nie mierzyl, zaufal
    > sprzedajacemu ze ma taki metraz, jestes w stanie ogladajac mieszkanie "na
    > oko" ocenic ile ma metrow?
    >
    > zrozum, ze tu chodzi bardziej o to, ze sprzedajacy swiadomie wprowadzil go
    > w blad, a od tych 2 metrow zalezalo kupno, lub nie, tego mieszkania
    No to ci już napisałem.
    Jak mu teraz nie odpowiada to nie kupuje.
    To tak jakbym ja żądał obniżenia ceny za kurtkę bo jest mniejsza niz
    napisane więc mniej materiału zostało zużyte wieć mniej sie sklepowi nalezy
    niż za dużą kurtkę.
    Jak sie okazuje, że mi nie odpowiada to co mi wczesniej pasowało, to po
    prostu nie kupuję.
    Zaqszw można się dogadywac od początku co do ceny, ale nie żądać jej
    obniżki.
    Rozumiesz różnicę?