  • Data: 2006-12-17 06:59:45
    Temat: Re: Zakup mieszkania: sprzedający wprowadził mnie w błąd
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik witek napisał:

> [...]

    nie bardzo rozumiem o co tak bijesz piane...
    > Zrozum, że on to mieszkanie oglądał, cena została ustalona za mieszkanie,
    > które widział
    kupujacy pewnie przy ustalaniu ceny przeliczyl sobie, ze za metr mu
    wychodzi tyle i tyle i taka cena za metr mu odpowiada, zgodzili sie.
    albo inaczej-sprzedajacy specjalnie podal zawyzony metraz (korzystajac z
    burdelu w papierach), coby cena mieszkania wydala sie jeszcze bardzije
    atrakcyjna. potem sprzedajacy nagle zgrywa cwanego gape i sie okazuje ze
    faktycznie jest dwa metry mniej w dokumentach (nie mow mi ze sprzedajacy
    o tym nie wiedzial), co faktycznie zmienia cene za metr mieszkania (w
    przypadku warszawy i metrazu rzedu jak w tym konkretnym przypadku zmiana
    jest dosc znaczna)
    > I nagle teraz na jakimś papierku jest inna liczba i wielkie bicie piany.
    no wiesz, na tym papierku mialo byc potwierdzenie, ze wszystko co
    sprzedajacy wczesniej mowil jest zgodne z prawda. okauje sie ze nie
    jest, wiec nawet dla zasady nalezaloby sprzedajacego za takie cwaniactwo
    objechac.
    > Skoro mu nagle cena za to samo mieszkanie, które się w żaden sposób ani nie
    > pomniejszyło ani nie powiekszyło nagle przestała odpowiadać, bo na papierku
    > była inna liczba, to niech go po prostu nie kupuje.
    skoro poszedles w przyklady z platkami: umawiasz sie ze kupujesz 100
    opakowan platkow (pakowanych po 12 pojedynczych opakowan 2 zeta kazde).
    przy dostawie okazuje sie, ze w opakowaniu nie ma 12 tylko 11 a dostawca
    tlumaczy, ze w maszynie cos sie popieprzylo i pakowala po 11 zamiast 12.
    i co, tez nie bedziesz bil piany, bo przeciez umowiles cene za zbiorcze
    opakowanie?
    > A gdyby na papierku była liczba większa niż początkowo wiedział, to
    > cieszyłby się pewnie jak dziecko, że kupił większe mieszkanie.
    nie doszloby do takiej sytuacji. no, chyba ze sprzedajacy bylby totalnie
    lewy...
    > A może by jeszcze dopłacił właścicielowi, bo papierek mówi, że mieszkanie
    > jest większe?
    > To jest po prostu dziecinada.

    pozdr