  • Data: 2006-12-16 22:49:28
    Temat: Re: Zakup mieszkania: sprzedający wprowadził mnie w błąd
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "t" <r...@o...pl> wrote in message
    news:op.tkobfe1t5o25xk@unknown.mshome.net...

    > Skoro kilka płatków a 10k to dla ciebie porownywalna sprawa,
    > to moze podaj namiar, ja ci wysle numer konta, ty mi przelejesz 10k,
    > ja z checia zaplace od tego podatek i nawet ta marna reszta sie obejde

    Zrozum, że on to mieszkanie oglądał, cena została ustalona za mieszkanie,
    które widział
    I nagle teraz na jakimś papierku jest inna liczba i wielkie bicie piany.
    Skoro mu nagle cena za to samo mieszkanie, które się w żaden sposób ani nie
    pomniejszyło ani nie powiekszyło nagle przestała odpowiadać, bo na papierku
    była inna liczba, to niech go po prostu nie kupuje.
    A gdyby na papierku była liczba większa niż początkowo wiedział, to
    cieszyłby się pewnie jak dziecko, że kupił większe mieszkanie.
    A może by jeszcze dopłacił właścicielowi, bo papierek mówi, że mieszkanie
    jest większe?
    To jest po prostu dziecinada.