  • Data: 2011-05-10 06:54:49
    Temat: Re: Zakup mieszkania bez księgi wieczystej
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    oo pisze:

    > Ale mowa jest o wyodrębnionej własnosci ;)

    Problem w tym, że tego wyraźnie nie napisał i mam wątpliwość, czy pisze
    o wyodrębnionej własności, czy prawie spółdzielczym własnościowym do lokalu.
    "Jakie są niebezpieczeństwa zakupu mieszkania świeżo przekształconego z
    lokatorskiego we własne."

    Jeśli w wyodrębnioną własność, to rzeczywiście, lepiej odczekać...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl