eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę? › Re: Zakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup TV i błąd w informacji. Kto ponosi winę?
    Date: Fri, 13 May 2005 09:26:13 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <d62de6$mv1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d62cqc$9g8$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: umslvpn-64.umsl.edu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1115994375 23521 134.124.252.64 (13 May 2005 14:26:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 May 2005 14:26:15 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d62cqc$9g8$1@news.dialog.net.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:297283
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojtek wrote:
    > Witam.
    >
    >
    > Czy jest jakaś możliwość wymuszenia na nich obniżenia ceny towaru, lub
    > zamianę na taki, który ma Qlink'a?
    >
    Jeśli na pudełku, informacji w sklepie, jest informacja, że Qlink jest,
    a faktycznie go nie ma, to po prostu oddajesz towar do sklepu jako towar
    niezgodny z umową.
    Jak w sklepie powiesz do razu, ze chcesz wziąć ten inny telewizor, to na
    pewno ułatwi to negocjacje.
    W każdym razie towar muszą przyjąć, pytanei tylko, po której rozprawie
    sądowej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1