    From: "No Name" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakres obowiazkow
    Date: Fri, 17 Mar 2006 23:02:49 +0100

    Użytkownik "Jendrzej" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dvc771$296$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam Grupowiczow
    >
    > Pracuje w osrodku szkoleniowym powstalym w celu obslugi projektu unijnego.
    > Projekt ten w calosci finansowany jest oczywiscie przez fundusze unijne.
    > Umowa, ktora mam podpisana z firma otrzymujaca te fundusze (wygrala
    > przetarg
    > na obsluge tego projektu), precyzuje czym mam sie zajmowac z ogolnym
    > stwierdzeniem "w ramach projektu". Jest w niej punkt mowiacy, ze moimi
    > obowiazkami sa m.in. "inne czynnosci osrodka" .
    >
    > Od pewnego czasu sa prowadzone w osrodku dodatkowe szkolenia komercyjne,
> [...]
    Piszesz, że był to przetrarg a więc:

    Co do zasady zgodnie z art. 139. 1. Prawa zamówień publicznych do umów w
    sprawach zamówień publicznych, zwanych dalej "umowami", stosuje się przepisy
    ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, jeżeli przepisy ustawy
    nie stanowią inaczej.

    A w tym wypadku przepisy ustawy stanowią inaczej i zgodnie z nimi
    Art. 140. 1. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z
    jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

    2. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu
    zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    czyli jak nie było o tym mowy to nie masz prawa tego robić