eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-13 16:51:51
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> https://pl.wikipedia.org/wiki/Murzyn
    >>
    >>> Przecież tam nawet nie ma słowa
    >>> rasa w kontekscie naszego Murzyna,
    >>
    >> A tu już jest.
    >
    > Gdzie?

    "Murzyn - określenie osoby czarnoskórej " jak klikniesz w "czarnoskórej"
    to przenosi do artykułu o rasie czarnej.

    > Jako, że właśnie obchodzę trzeci Nowy Rok w tym roku to wychodzi mi, że 3.

    To pewnie zaburzenie spowodowane świętowaniem:P

    > I że zaburzenie to oczy szare :)

    A tak biologia twierdzi? Bo ja nie, natomist upieram się, że inna ilość
    oczu niż dwa to zaburzenie (albo skutek wypadku czy chirurgicznego
    usunięcia).

    > Pośrednio decyduje. Zobacz na co szły pieniądze z resortów Glińskiego i
    > Czarnka.

    No i? Czarnka nawet wyborcy pisu nie poważali i większość chciała jego
    odwolania. A on mimo społecznego wkurwu on rozdawał kasę na co chciał.
    Skończyło się nie dlatego, że ludzi byli wkurwieni na to co sponsoruje
    czarnek, a po prostu przegrali wybory.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!