eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z
    Das Onet]
    Date: Fri, 12 Apr 2024 18:16:00 +0200
    <uutu3l$7u9$1$nadir@news.chmurka.net> <uuuj0g$2t20p$1@dont-email.me>
    <uuum3a$s0b$2$nadir@news.chmurka.net> <uuv4jf$316gl$2@dont-email.me>
    <uv1bqd$5j3$1$nadir@news.chmurka.net>
    <equw24x48kdk$.q2l4o2o6nsve.dlg@40tude.net>
    <uv3fik$te3$1$nadir@news.chmurka.net>
    <17ajoyw6rjpwa$.dsoj5upop4zw$.dlg@40tude.net>
    <uv3muc$4fm$2$Shrek@news.chmurka.net> <Q8lRN.36972$Lw2.2869@fx11.ams1>
    <uv565n$hng$3$Shrek@news.chmurka.net> <YaxRN.91193$au2.33486@fx12.ams1>
    <uv6diq$kfb$1$Shrek@news.chmurka.net> <ycGRN.31555$T%2.4573@fx08.ams1>
    <uv7ot6$re1$1$Shrek@news.chmurka.net> <WHQRN.43591$Lw2.21546@fx11.ams1>
    <uv96p5$49n$1$Shrek@news.chmurka.net> <eF8SN.452157$7uxe.499@fx09.ams1>

    > No to w czym problem?

    Nie wiem - kwiatka pytaj. Ja nie mam problemy że ktoś ma problem z
    określeniem swojej płci. Kwiatek ma problem że do wyboru są dwie i jak
    ktoś się ie może zdecydować to go to dyskryminuje.

    > Murzyn z Afryki.

    To czemu murzyn z ameryki nie nazywa się murzyn z ameryki? I jeśli się
    inaczej nazywają to może naukowo należy ich odróżnic - rasa murzynów z
    afryki i arfoamerykanów... w sumie też z afryki. A ty nie będziesz tej
    samej rasy co ja tylko rasa singokaukazka;)

    > Po uj w ogóle odniesienie do rasy w jakiś
    > niespecyficznych sytuacjach?

    Bo okazało się że na przyklad murzyn w Ameryce to nie murzyn:P Więc musi
    być nauka rozróżnia mnogość murzynów:P A nie - poczekaj - któryś z
    "kviatków" twierdził że nauka neguje istnienie murz^H^H^H ras ludzkich:P

    > Ale to nie jest ani dewiacja ani zaburzenie.

    To jest zaburzenie. Tak to się medycznie określa. A przynajmniej jeszcze
    określa.

    > To po co to nazywać tak, że tylko dolewa oliwy do ognia?

    Po nic - po to że kwiatek twierdzi że to trzecia płeć. No a nie jest -
    pomijając już wszystko, twierdzi że trzecia a jest ich wiele:P

    > Jest ponoć taki rodzaj fetyszu, że pielęgniarka. Nigdy mnie to nie
    > kręciło, ale w Twoim przypadku w ciemno obstawiam policjantkę z
    > kajdankami.

    Nie podpuścisz mnie:P Tak jak pisałem - co robisz w łóżku jest jak penis
    - możesz być z niego dumny ale obnoszenie się z nim publicznie to przesada:P

    > Nb. ta ciekawe co u stażystki od 28 testów na ojcostwo.

    Nic, to był fejk.

    > Waginosceptyka raczej nikt na powaznie nie zastosuje.

    No przecież mówię że dla jaj - taki "pedał" dla tych co ich śmieszy że
    jak coś nazwiemy inaczej to nie będzie stygmatyzujące dopóki ludzie się
    nie połapią co to znaczy.

    > Ale gdzie popłynął?

    W to czy ilość płci jest stygmatyzująca. Ilość płci jest wiedzą naukową,
    a to jak to jest odbierane społecznie nie ma nic z medycyną wspólnego.

    > Bo (1) mało w populacji, (2) nie wywołuje żadnych emocji.

    Ale my tu w zasadzie się zgadzamy. Tylko ja nie zgadzam się z Kviatkiem
    co do tego że nauka stanowi że są trzy płcie.

    > Czyli potrzebują psychologa.

    To weź to głośno powiedz:P Zobaczysz ile jest komórek które tylko na to
    czekają:P

    > Co babka mówi jest prawdą. Tak to z grubsza wygląda. Ale, wynika to z
    > tego, że jest zapotrzebowanie na określone tematy w związku z tym robi
    > się właśnie te tematy bo tak możesz dostać kasę.

    Dokadnie - publikacje będą takie na jakie jest zapotrzebowane i granty.
    Także spoko - za kilka lat będzie trzecia płeć:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!