  • Data: 2024-05-04 21:46:49
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To znaczy Kościół Katolicki każe zabijać kogoś, a lekarz ma ratować? Czy
    > o co Ci chodzi?

    Nudne się to robi... KK widzi w chorobach psychicznych opętania albo
    objawienia. Może nie zawsze ale mu się zdarza. O badaniach prenatalnych
    antykoncepcji nei wspominając o aborcji miałeś w innym podwątku - jednym
    zdaniem taki katolicki ginekolog ogarnia wszsytko z tym że bez
    antylkoncepcji i prowadzenia ciąży jak coś pójdzie nie tak:P

    > To znajdź proszę. Ten wątek jest strasznie rozbudowany. Nawet na pewien
    > czas się z niego wyłączyłem, bo już straszne brednie niektóre osoby pisały.

    Jutro - dziś piwko;)

    > Ale może mieć inne zdanie.

    Wysłałbyś żonę do położnika który jak badania wykażą ciężką wadę płodu
    ukryje przed wami wyniki? Widzisz teraz problem, czy dalej twierdzisz że
    problemu nie ma bo on sobie tak uważa?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!