    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz konkurencj w przypadku działalności gospodaczej.
    Date: Wed, 27 Aug 2008 16:35:50 +0200

    W wiadomości news:g93o2p$m7m$2@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Excel, procent składany. Można założyć ostrożnie - 5%. Lub agresywnie -
    > 8%. Jak ktoś się boi załamania gospodarki i hiperinflacji, to zamiast
    > walut, może kupować np. złoto.
    Niemało się Excella nawykładałem, ale dowodu na twoją tezę nie znajduję. ;)
    Z tym złotem też myślałem, bo jak inflacja potężna to ono pewnie da
    stosunkowo małe straty (ale da). Ale z drugiej strony jeśli takiej inflacji
    nie będzie, to nawet na walucie i lokatach będzie więcej niż zapodajesz.
    Więc - nie prorokuj.

    > Ale to żaden argument.
    Tak ci się tylko wydaje.
    Gadanina "to nie jest argument" nic nie znaczy.
    Bo to nie jest żaden argument.

> [...]
    Bo to nie jest żaden argument.

    > Trochę przedobrzyłem. Niemniej jednak 1790zł netto to 2924zł "brutto
    Jeszcze raz - jak ty liczysz?
    Przecież składki są liczone od _brutto_
    Jaki w ogóle sens ma takie liczenie "od tyłu"?

    --
    Jotte