  • Data: 2008-08-27 15:02:42
    Temat: Re: Zakaz konkurencj w przypadku działalności gospodaczej.
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dla podsumowania tematu z mojej strony

    generalnie ja uwazam tak:

    1. jesli zatrudniasz sie u kogos i w tym momencie slyszysz o DG to ok -
    jasno na białym masz jasność -chcesz to sie godzisz

    chociaz dla mnie DG to WŁASNA działalność a nie chodzenie 8-16 do czyjegoś
    biura........ ja tego nie lapię.....

    2. jesli pracujesz juz sobie u kogos, masz umowe o prace, a pewnego pieknego
    dnia ktos proponuje Ci przejscie na DG - to ktos Cie ewidentnie, jawnie,
    chamsko - DYMA ;)

    i to zdecydowanie zmienia postac rzecy, bo jest to próba zmiany na gorsze
    juz w czasie trwania stosunku (pracy oczywiscie)

    co innego przed zatrudnieniem, co innego w trakcie..........

    Sebastian